The Leaving & Mixed picts!

Det har varit fantastiskt här, som ni nog förstått. Jag har hamstrat en massa gigerfarenhet, sol, underbara leenden, fina vänner, god energi och självinsikt. Berikad med dessa e jag laddad som aldrig förr till att återvända Hem nu:-)
Vi drar hem i natt. Kommer inte kunna skriva mer under dagen.
Jobbar inte gärna vare sig adjö-blödighet eller förutsägbarhet och kommer därför heller inte skriva något extremt minnesvärt, brutalkul eller retoriskt här och nu. (Tycker iofs att jag har avverkat större delen av det i tidigare inlägg också;-)

MEN. Jag ska rikta Ett varmt TACK till alla som bidragit till att göra denna sommar så fantastisk för mig:
Jebel Ali Staff, alla musiker@JA, vänner, besökare till mig och gäster på hotellet. Speciellt Tack till Mallan, utan vilken detta äventyr inte vore möjligt ♥ !

TACK också till Er som följt mig här på Dubaibloggen
(har självklart tjuvkikat i statistiken ibland och hämtat energi;-). Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni på något sätt berikats, väckt upp en tanke, inspirerats eller bara diggat läsningen!

Jag har, tack vare ER, efter denna bloggtid faktiskt börjat väcka passionen för skrivandet till liv igen, och kommer att fortsätta- på mitt sätt- på nya bloggen: lhinahansson.blogg.se.
VÄLKOMNAST ATT BESÖKA MIG DÄR FRAMÖVER:-)!
All Kärlek,
Lhinan
Här nedan samlade bilder från heeela tiden i Dubban, i lite directorscutanda:-)

Min älskade arabkyllingkebab på lördagar, samt Pär, Per, Elena o jag i Cabana (arabisk "tältkabin") på Captain´s i går.

(←HAHA-skillnad?)
Fantastiska Lia@WOL, mitt favvoplace by JA beach och gårdagens gladaste lax↑ på La Traviata


Jumeirah Mosque, creeken (kanalen som delar Dubaistad) o cityshopping in Deira (stadsdel)
Roomservicefrukost vid magtortyren, rummet samt fantastiska JA↑


Jumeirah Beach


Lite Rock* picts från Burjen



Utsikt från Burj Al Arab, Jumeirah Beach Hotel


Blandat från Burjen- världens enda (självutnämnda;-) 7*iga hotell

..men jäklar i havet vad tid d tar att ladda upp bilder då!
Så att jag inte missar flygbussen kl 23 (eller FÖRSTA & sista middagen i White Orchid, där vi nu spelat hela säsongen och som fått multum av bestfoodever-omdömen) så lägger jag bara ut hejvilt utan komments from nu. Om d skulle orsaka sömnbrist av frågetecken hos ngn, välkomnast att ringa, maila elt smsa;-)


segelflyg@JA






Ensam Onbird är stark. Men d finns inget som slår gemenskap.
Precis som med människor;-)

.

THE END.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0