HD:n!

VIKTIGT:JA TAR INGA SOM HELST MUTOR FRÅN HD, RÅKAR BARA ÄLSKA DERAS SKAPELSER!
Det var så dags för veckans HD. Denna vecka i samspråk med en snäll basist/gitarrist o gourmandfrände Benjamin (som dessvärre jobbar blågult from måndag, så vi fick lixom skynda). Efter att hotellbussen dumpat oss vid Mall of the Emirates, avnjöt jag MIN FÖRSTA KOPP KAFFE (CAPPUCHINO) PÅ ÖVER EN MÅNAD medan Benno sprang omkring o meckade med div annat. Det var stort. Här är bildbeviset:
Därefter följde ngra väl stressladdade minuter på Nöööördchokladälskarbutiken från himlen- Galler, innan vi kastade oss in i en taxi för att nå HD vid Jumeirah Mosque (just d-har ju redan testat HD på Mall of Emirates;-).
Fel taxi visade det sig. Den innehöll nämligen nån form av pakistansk häxdoktor till chaufför visade det sig, som unden färden omedelbart o grundligt talade för mig om vilka diverse magåkommor JAG innehöll pga mina pigmentfläckar i ansiktet. Dessa kunde dock åtgärdas om jag blandade otydbart med annat otydbart och vatten ,skakade om o drack 2 ggr om dagen. DÄR nånstans slutade jag lyssna, men eftersom jag är lagd åt det alternativa hållet hade han mig nästan i skräckvälde ett tag. Mina pigmentfläckar är resultat av en mycket korkat vad med efterföljande beteende och inget annat. (=vadslagning om brunfärg efter en veckas sol resulterade i icke förnöjsamma nyanser av brunt för Lhinan, vilket i sin tur ledde till brunutansolcrememissbruk vid hemkomst med extra solariegrill med tatoo-finisheffekt. Sedan den dgn nada solarie for moi. U got 2 b stupid 2 know how 2 act smart lixom.)  NÅVÄL. Ovan driver tog höftade dessutom liiiite med tiden, och tio minuter från A-B blev plötsligt 37 i rusning (INTE ovanligt i Dubban) och jag han ta 2 tuggor på min våffla innan det var dags att köra doggybag o kasta in sig i nästa taxi för att hinna till giget på Jebel Ali på andra sidan stan kl 20. Jag var på plats 19.59.
Så d så:-P
Benjamin körde Dulce de Leche bara...(En enda scoop?Förstår inte..)
SORRY SUDDET,JAG VA STRESSAD TILL JOBBET ;-)
HD Jumeirah Mosque
Våffla med Midnight chokolate, Dulce de leche och belgisk chokladsås (som STELNADE på glassen YUUMIE!!:-)
Smak: 11/5
Upplevelse: Troligen 3vligt fölk på plats, dock hanm jag bara c dem i 3 min. Men det är däremot ngt spec med att äta våffla med yberkvalitétsglass och plastbestick i baksätet på en överairconditionerad taxi i Dubai. Upplevelsen fär därför 15/5
Total: 26/5
IT´S A LEADER!
Se med spänning fram emot nästa test som troligen försigår runt Marinan, då vi blir förflyttade till Oasis Beach Towers nästa vecka. Wiiiiiii:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0